Prvi 6 mjeseci podcasta “Razgovori u Centru”

Iako je YouTube podcast ‘Razgovori u Centru’, kojeg od prosinca 2020. udruga Carpe Diem objavljuje na tjednoj bazi, nastao kao nužan oblik održavanja aktivnosti Društvenog centra u vrijeme pandemije i lockdowna, analize dosega, angažmana i pregleda u prvih 6 mjeseci daju zanimljiv uvid. 28. 06. 2021.

Kao što svi znamo, studeni i prosinac 2020. godine nisu baš bili mjeseci za optimizam i druženje, a to su dva bitna sastojka za uspjeh i razvoj društvenog centra. Tako se i tim okupljen u projektu ‘Partnerstvo za prostor’ Udruge Carpe Diem morao brzo prilagoditi novonastalim uvjetima pandemije i društvene traume uzrokovane velikim potresom nadomak naše županije. Nije bilo nimalo jednostavno u uvjetima fizičke distance, epidemioloških mjera, ljudskih i materijalnih gubitaka naći razloge i motiv za društvenu interakciju. Stoga se, u suradnji sa udrugama partnerima na projektu krenulo u organizaciju i izvedbu YouTube podcasta posvećenog predstavljanju i dijalogu organizacija civilnog društva i njihovih partnera.

U prvih 6 mjeseci smo imali razne teme i sugovornike, od Grada Karlovca, koji je na ovom području najčešći i strateški dionik u projektima civilnog društva, do vrlo različitih organizacija i udruga – sportski klubovi, udruge u kulturi, udruge koje rade sa djecom, braniteljske udruge, udruge koje promoviraju zdrave stilove života, udruge za zaštitu prirode… Zaista raznoliki i zanimljivi dijalozi koji svjedoče o bogatstvu karlovačkih organizacija civilnog društva.

Za svaki podcast od 30-ak minuta je potrebno obaviti istraživanje, e-mail komunikaciju, izbor pitanja, dogovor i pripremu snimanja, o čemu brigu vodi produkcijski tim Udruge Carpe Diem u sklopu projekta ‘Partnerstvo za prostor’. 

Do sad je objavljeno 27 epizoda koje su, putem objava na službenoj FB stranici projekta imale doseg od 46000 objava na zidovima, 3000 angažmana (interakcija na post – klik, like, dijeljenje ili komentar), te preko 2400 pregleda na YouTube kanalu udruge. Po epizodi je to, u prosjeku doseg od 1700 objava i 111 angažmana na Facebook stranici, te oko 90 pregleda na YouTubeu što su, za prvih 6 mjeseci podcasta koji je tematski usmjeren na segment dijaloga i razvoja civilnog društva u Karlovcu, sasvim pristojne brojke. Bez plaćenog marketinga.

Kao najbitniji, ali brojevima nemjerljiv uspjeh, volimo istaknuti činjenicu da se sugovornici u ‘Prostoriji’, makar došli i prvi put, osjećaju kao doma. Zato, pratite nas i dalje, jer se čini da se kroz ovaj podcast progovara o puno zanimljivih, ponekad teških, ali uvijek informativnih i ljudskih tema kojima se bave i koje rješavaju organizacije civilnog društva koje djeluju u Karlovcu. Ta scena je bogata, a sigurno će i vaš život biti bogatiji ako pogledate koji polusatni ‘Razgovor u Centru’. Vrijedi pokušati, zar ne?